Städar.


Parlamentet igår var stöört roligt :D thihi robin blev as avundsjuk mohaha så nu har vi kommit fram till att vi ska gå på det också :) så jag kan kolla om hon i början säger till varje publik att de verkar vara helt fantastiska..



Såg Taken sen med robin på kvällen, hemskhemsk film, sån film som får mig o bli üüüüber femenist o tycka att världen bara borde bestå av kvinnor.. jag lovar att jorden skulle bli en mkt bättre plats att leva på då faktiskt.. ganska tråkig kanske men ändå...



Sen bär det av till laura ikväll :D har ingen aning om vad jag ska ha på mig men det är ettt senare problem. trevligt ska det iaf bli!



Som avslutning kan jag ju bara säga att mattediskret kan ta o shita på sig.



Pussipuss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback