En promenad med Karin Gren och Marängsviss utan maräger senare.

tog en riktigt trevlig promenad med karin gren ikväll o pratade igen träning, viktminskning, skolarbete o allt möjligt djupt o spännande :) kom hem o var sjuukt sugen på marängsviss. eg var jag sugen på det redan igår men då fick jag ont i magen o sen var suget som bortblåst men inte ikväll :D så efter att vispat grädde, gjort chokladsås, skivat bananer, tagit fram glass o insett att vi inte har ngr maränger avnjöt jag o mamma en riktigt god "efterrätt"
man måste ju bygga upp sig inför min o towes framtid som träningsnarkomaner :D faan va vi kmr bli snygga o framförallt stört starka!

Pussipuss o god natt

Kommentarer
Postat av: Karin.

På lördag kväll så får jag också äta!!! Jag kommer lätt att gå upp 2 kg över helgen efter tävlingen.

2008-10-23 @ 22:42:25
URL: http://karkle.blogg.se/
Postat av: Robin

buwstjej inte starkare än mig bara !! :) älskar dig <3

2008-10-24 @ 19:46:30
URL: http://yiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback