Trööööött.

är så jävla trött att det finns inte! helt sjukt seg o lite lagom ont i huvudet. alkoholens negativa sidor även kallat. jag o robin var hos hans klasskompis viktor aka snigeln igår. var riktigt trevligt :) även om jag blev lite väl agressiv där ett tag... typ gick runt o bitchslapade robins kompisar inte bra inte bra! blev kanske lite väl mkt drika för mig. lite roligt att det var massa 1or där från högland, fast de var ungefär lika borta som jag så så mkt gjorde jag inte bort mig xD sen måste jag verkligen börja jobba på min disskreta sida! lr snarare odisskreta sida...

o min underbara pojke är ju för söt! i torsdags när jag skrev att jag skulle sova ensam så tog robin bilen hit utan att säga ngt till mig.. o sen ringde jag när han satt i bilen för att säga godnatt o så prata vi lite, han säger alltså inte at han sitter i bilen på väg till mig o sen efter ett tag säger han "såg du paketet jag hade lagt utanför din dörr?" o efter lite om och men fick han mig att gå ner o kolla vad det var för ngt han hade lagt där o då satt min älskade pojke där på trappen :D blev så otroligt glad att det finns inte o får fortf ett töntigt leende på läpparna bara nu när jag skriver om det thihi :)

ne nu ska jag sätta igång o städa mitt alldeles för stökiga rum, tänkte även borra upp ett hyllplan om orken räcker så långt :)
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback