Äppelmos.


jag tkr om äppelmos, spec det från björkö som mamma lr mormor gör själva. o när jag kom hem idag mötes jag av en stark äppeldoft o när jag sen kollade in i köket står världens största bytta där med nygjort äppelmos, Mums!

lite senare kom mamma hem, vi satt o prata ett tag om allt möjligt o kom sen in på d-mark.. ska jag följa med dit lr inte det är frågan? eller som elise brukar säga banan lr kiwi det är frågan..ne men vet helt enkelt inte hur jag ska göra. vill jättegärna komma dit ngt mer i år men då skulle vi vara där när jag o robin firar 9 månader o dessa dagar är heliga. med andra ord vill jag enbart vara med min älskade pojke då. i-landsproblem jag vet men ändå..

ne nu blev det tomt i hjärnkontoret. funderar lite på vilka skor jag ska ha på mig imorgon o det kräver största möjliga koncentration! måste fundera på en sak till också, så:
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Äpple är gott överlag! :D

2008-09-08 @ 15:11:02
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Elise

jasså, så det brukade jag säga, synd att jag aldrig komemr ihåg vad ajg säger!

2008-09-09 @ 14:12:04
Postat av: Fanny

haha aah det är synd :P du skrev iaf det på ett mail du skicka till mig i 1:an :)

2008-09-09 @ 16:24:34
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback