Bajslärare!

Jävlabajspissshitlärare!

så då vet alla vad jag tkr om jonas så nu kan vi lämna det ämnet... pratar med knutby-johan på msn han är för rolig han.. han tkr att vi ska komma o hälsa på i knutby igen o blev jätteledsen när jag inte hade sagt till honom när jag var där i somras xD

ska till militären sen ikväll.. o då kmr det vara massa nya där ska bli lite små kul mins ju sj hur det var i början så himla nytt o spännande o så stört roligt. synd bara att jag tappade fotfästet i samband med det men nu tkr jag att mina fötter börjar fastna igen så det är bra :) hoppas det börjar många bra bara :) vill inte ha en viss typ av människor dit, kan man inte ens knytta en vanlig rosett... ne stopp fanny! inte mera shit prat...

ne nu väntar svenskan.
pussipuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback