Röd.

är på allmänt segt humör o har varit det nästan hela dagen.. för det första har jag sovit shitdåligt i natt har bajsont i ryggen o känner mig bara allmänt bläää. så nu är jag assugen på att gå o sätta mig på ett fik med ngn låsaskompis (för jag vill inte att ngn riktigt person ska behövas utsättas för mitt klag (förutom det här på bloggen)) o tröstäta o klaga över att livet är orättvisst.
o jag vill verkligen ta lumpen. känns som det är dags att göra ngt åt det men min onda rygg vill inte sammarbeta ngnstans! o bläääääää!!!!!!!
o sen är jag assugen på choklad o massa sötsaker! livet känns helt enkelt bajs just nu o jag behöver tvätta håret o pappa har ingen dusch o just nu känns det som om allting går emot mig.

o för den som ännu inte har förstått det har jag PMS o det suuuuuuuger punkt slut.
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback