Samling.

dagens samling gick riktigt bra tkr jag :) folk skrattade ju mkt mer än vad jag trodde, lät t.o.m. som ngr grät av skratt vilket känns väldigt skönt! det var ju våran sista samling så då måste den ju bli bra..

ikväll ska jag iaf bara ta det lugnt vilket faktiskt känns riktigt skönt. är sjuukt trött fast samtidigt är jag stört taggad på att göra ngt fast då skulle jag säkert bara somna xD o min kära nördiga pojkvän ska lana hela helgen vilket jag har delade åsikter om.. tkr det är bra på ett sätt då får vi lite tid för oss sj o han tkr det är så kul så det är bara för mig att härda ut... alm tyckte jag skulle smyga dit o ha sex med honom när de andra sover xD men det tyckte verkligen inte jag! jag får köra på lysistrate-tema inget sex först han slutat lana helt enkelt xD haha. nee usch, det är helt enkelt ngt som stör mig med lan kan inte sätta fingret på vad det är men ngt är det... jag vill iaf att robin ska lana bara så ingen får det om bakfoten!

ne nu ska jag göra ngt vettigare som typ ingenting :)
pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback