Söndag

är en sån där ångest dag. man vet att man verkligen borde plugga.. o ändå kmr man på 1000 andra grejer som är mkt roligare att göra lr så gör man ingenting men ändå tar det emot att börja skriva på svenskabrevet t.ex.. o sen ikväll kmr man ha ångest för att jag inte har gjort ett piss under hela dagen. men men religion kmr jag iaf plugga, man måste ju få g imorgon på provet... sen ska jag åka hem till pappa o vattna alla blommor där.. o sen bär det av till min älskade pojke :)

hade det übertrevligt igår med marre, sofia o karin. vi satt o åt middag i en evighet o pratade om allt möjligt mellan himmel o jord. kändes verkligen som på den gamla goda tiden på högstadiet då vi typ åt middag tillsammans hela tiden o satt o pratade o bara hade det allmänt bra :) vi kom fram till att vi helt enkelt måste ses oftare, en väldigt bra idé tkr jag.

appråpå idé så har jag ingen anning om vad jag ska göra på mitt projektarbete.. jag vill göra ngt kul o hur ska man sen koppla det till ma, fy, ke lr bi känns helt omöjligt.. riktigt segt att de inte hade med teknik då hade jag kunnat bestämma mig på nolltid..

pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback