6 April 2009


tjoo :)
var ett tag sen jag uppdaterade får skylla på spanien och allmänt mkt att göra. spanien var iaf helt underbart men minst lika underbart att komma hem :D o nu är det påsklov så kmr inte gå i skolan på totallt 3 veckor det kallar jag lyx :D
känner att våren kmr bli väldigt tajt ekonomiskt men idag tjänade jag o robin ihop 500kr på att bära lite saker åt hans moster så nu har vi ngr middagar i grekland fixade :)
plus att det fina vädret är helt underbart :)
o imorgon ska jag träffa karin *2 + siri o äta picknick sen ska jag o mamma in till stan o kolla runt lite o jag ska köpa minst ett rosa band!

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) <3

2009-04-06 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback