143171 ojdå...

0-14a03a25db6c181f77246f1049f0aff4.png

Kolla varifrån!

ojdå blev visst ett litet fylleinlägg igår, inte bra fanny inte bra. Men behövde kolla upp lite busstider o sånt o då passade jag på att skriva av mig lite :) sånt som behövs ibland liksom. Iaf tack Tove för en supertrevlig kväll igår med massa god mat :D <3 du är verkligen superwoman :D nu sitter jag som ni kanske förstår på bussen till uppsala o därifrån ska jag vidare mot knutby :) mysmysmys :) haha synd att gårdagen fick ett sånt tråkigt slut för annars var det så stört kul. Jag älskar att jag fick 100 kr av den där gubben för att gissa hans ålder! Hur bra får man bli liksom ;) dock älskar jag inte min huvudvärk just nu o att min mage inte är så glad men men sånt man får ta när det blir lite många shots plus drinkar.. Glad att jag hällde ut den sista i toaletten iaf :) puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback