Asså ursäkta att jag tjatar..

Men fyy fan va snygg jag är!!!!

tagen av Josephine och Jens (fokusgalleriet)
blir alldeles chockad över mig själv.. thihi :)

annars då,
idag har jag träffat sarah, myspys på den :D
inte sökt jobb på claes ohlsson eftersom jag glömde alla mina CV:n hos pappa, ngt segt..
pratat i telefon med robin :D<3 på fredag morgon kmr han hem :D
jobbat också såklart, o lämnat in lönepapren så har jag tur får jag lön den 25 :D
just det jag har köpt en kjol från hm också :) mhihi så nu är jag skyldig mamma ännu mera pengar..
måste fixa min utväxt också så jag kan fortsätta med min modellkariärr utan dess förbaskade mörka rötter..


dessa bilder är såklart också tagna av Josephine och Jens från fokusgalleriet :)

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Fornication

och ni som undrar över den übersnygga sminkningen så har jag varit med på ett hörn ;)

2009-08-17 @ 22:30:13
URL: http://fornication.devote.se/
Postat av: T

<3<3<3<3<3<3<3 små gröna monster över allt! helt galet!

2009-08-18 @ 03:47:55
Postat av: Fanny

Fornication - på ett hörn?! filippa du gjorde typ hela sminkningen!! o det blev asbra ju!! :D



T - haha <3<3<3

2009-08-18 @ 09:14:29
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback