"Bloggbubblan riskerar att spricka"

läste jag i metro när jag åkte hem från stallet..
o så här stod det på metro.se

där stod det att blondinbella bara tjänar typ 7000 i månaden..
så där sprack min reservplan..
den att om jag inte skulle lyckas med att få ett till jobb så skulle jag kunna skaffa en känd blogg o tjäna massa pengar på den..
segt helt enkelt.. nu måste jag verkligen hitta ett till jobb..
om jag inte vill klara mig på typ 5000 i månaden o det är iof 4000 mer än studiebidraget..
hrmm

aja har stört ont i ryggen efter att ha jobbat idag.. o kmr ha massa blåmärken på bena.. plus att jag måste fixa ett par bra handskar... kmr förstöra mina händer annars..

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback