Ett riktigt inlägg

nu tänkte jag skriva ett riktigt inlägg.. (att mobilblogga räknas inte riktigt tkr jag.. (vilket jag typ bara gjort på sista tiden..))

aja va har hänt sen sist då..?
joo i fredags kom min sötis särbo hem på permission, möte honom vid flygbussarna o efter ett besök på apoteket o ngr andra spännande affärer åt vi en supergod middag på toy, mums! dock var varkem jag lr robin tillräckligt hungriga för att utnyttja buffén totallt..
sen åkte vi iaf hem till råcksta o jag lättade på mitt hjärta lite, mkt skönt! känner i hela kroppen o knoppen hur bra jag måde av det! synd bara att jag inte gör det lite oftare..

lördag. jag gick upp ensam o bakade scones till min älskli o sen åt vi en supergod frukost på sängen.. inte för att skryta lr så men mina scones är stööööört goda!!
sen somnade robin om haha o jag fixade o trixade lite. sen vaknade robin/ jag väckte honom. o vi åkte upp till vällingby :) efter att typ ha provat 50 plagg (skojar inte, robin var helt galen - blev nästan lite pinsamt..) så köpte jag en jättesöt klänning o ett par leggins för robin blev så förstjust i dem o hade han fått bestämma skulle jag sett ut så här:

haha
sen började vi iaf åka ut mot lidingö men gjorde ett impuls stopp i alvik vid gamla tryckeriet där street cars fest hade bilgrejs.. stört mkt coola bilar men jag fattar verkligen inte poängen!
hur kul kan det vara liksom o ha världens coolaste bil så man inte ens vågar köra den?!
o ofta man väljer att lägga pengar på att fixa sin bil så mkt!!

roligast var iaf när 3 tjejer (i typ bikini) gick fram o posade framför en bil o alla (o då menar jag ALLA) bara drogs dit som jag vet inte var haha xD de var ju inte ens snygga liksom! bara stora bröst o jag menar snälla ngn det finns ngt som heter silikon så så coolt är det inte..


visst passar jag bra in bland bilarna ;)?!

söndagen tog jag o min älskli det lugnt innan vi åkte in till stan för att han skulle åka upp till boden igen :( så nu kmr vi vara ifrån varandra i 2 veckor men det kmr nog gå strålande :)

idag har jag jobbat o fyyy fan va jobbigt det är!! 3 timmar långa pass räker mer än väl o jag kmr vara helt slut efter att ha jobbat till kl 4 på lördagar! men det är pengar o hästar är ju faktiskt världens underbaraste djur :D

nu ska jag iaf sova.. gick upp 5.15 imorse.. o imorgon ska jag ägna dagen åt att söka massvis med jobb. så önska mig lycka till ;)
Pussipuss o god natt <3

Kommentarer
Postat av: Tove

Sök jobb på klädesaffären studio på odenplan... dom behöver personal. Tips från Tove! <3

2009-08-11 @ 09:39:09
Postat av: Fanny

toppen tack för tipset :D! <3

2009-08-11 @ 21:27:05
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback