Jobbjobbjobb


skrev ett mobilinlägg efter att jag praoat på Kungsholmens choklad men det verkar inte kommit fram :s
det gick iaf hur bra som helst!!
okej att jag inte var ngn mästare på att skumma mjölk men herre gud vem är det från första början?!?!
så nu är det upp till MIG om jag vill jobba där :D
dock visste hon inte hur många timmar det skulle bli i veckan o så..
men ändå ett jobb är ett jobb o det här måste dessutom vara världens godaste jobb!! :D
pralinerna o tryffel var verkligen gudomligt goda!
fick med mig 6 st hem också :D

problemet är dock bara att nu har jag ett till jobb ev helt plötsligt..
mammas kompis jobbar på länstyrelsen o de behöver någon som kan bre mackor o boka konferencer typ. heltid.
hrmm.. ska iaf ringa dit imorgon o kolla läget o så.
heltid vore ju grymt skönt.. men hur kul är det att jobba där är ju den stora frågan..

men men
det blir säkert bra vilket jobb jag än tar/får :D

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback