Kejsarens nya kläder

Eftersom jag ska börja jobba på Kungsholmens choklad o caffé måste jag ha lite snyggare kläder.. inte partyparty-snygga utan mer ordentlig-snygga. det har med andra ord resulterat i massa shopping på hm med mamma :)
så nu jäklarns är jag redo att servera praliner tills jag dör!!!!
eller iaf börjar plugga :)

plus lite annat smått o gott som jag o min favorit fotograf o favorit lillebror inte orkade ta kort på :)
kolla även va simon vann i lördags

så nu har vi mjölkchoklad o äta tills jag blir alldeles röd prickig i ansiktet av alla finnar!

just det! sen om ni undrar över designen så började min favorit designer o favorit pojkvän (inte för att jag har flera men ändå :) ) på en ny i helgen men han inte fixa klart så därför är headerna o bakgrunden inte riktigt samma stil om vi säger så.. men det ska fixas direkt när han kmr hem!

Pussipuss


Kommentarer
Postat av: hanna wahlgren

Tack så mycket, det gick jättebra :D

2009-08-25 @ 22:32:29
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback