Never again

Aldirg mer. aldrig mer baba sonic!
fy faan
fy fan va läskigt det var!
fy fan va glad jag är att jag inte ligger nerdroggad o våldtagen just nu.
jag hatar killar,pojkar, män, gubbar, tou name it.
alla är fan lika dana.
önskar att jag var apful..
som en tjej jag såg idag med världens underbett som var tsm med en ful pojke. men de älskade iaf varandra.
älskade varandra för de dom är.
inte för de dom ser ut att vara..
imorhgon åker jag till landet!
då kan jag iaf slappna av lite
fan afan afan afan afan afa n
ska rida då.. :D
nu måste jag sova.
Pusssss
tack för allt o tack för att du ställer upp för mig towe o orkar höra på allt! <3

Kommentarer
Postat av: Ramos

Är inte lika nera nu, ser på en bra film :)

2009-08-06 @ 10:38:14
URL: http://erikramos.blogg.se/
Postat av: Victoria

hhahahahaha, ingenting fel på ditt självförtroende iaf

2009-08-07 @ 00:40:54
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback