Sov gott :)

haft en supermys kväll med towe ikväll :) pratat om typ allt o ingenting, ätit god äppelpaj med glass och som sagt bara haft det bra :)
det vi kom fram till bl a var iaf:

tatuering! - är supersugen på att göra en på foten, ja towe kom på det först men ändå lite får man ju härma lr ;)?

så skönt att inte ha ngn skola nu i höst! - känns så himla bra att slippa all plugghysteri för ett tag framöver!

att det kan vara enorm stor skillnad på en kyss och en KYSS!

att vi ska shoppa upp towes lön när hon kmr hem från ängelholm! - mhihi längtar, för min lön är typ redan slut.. (jaa jag vet att jag inte fått den än men finns ngt som kallas skulder.. :P )

sen kom vi på massa annat klokt också som inte bör nämnas här plus att nu vill jag sova.. ska möta robin på centralen 06.45 imorgon.. men va gör man inte för sin älskli liksom <3?!

Pussipuss o god natt!

Kommentarer
Postat av: Robin

Så himla himla snäll som mötte upp mig ! :D mihihi älskar dig super mkt. Känns lite jobbigt att du jobbar nu o ja sitter hemma o väntar massor tills du slutar! älsklar dig massor <33

2009-08-22 @ 11:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback