Tröööööött!

fyy jag är helt slut! har sovit i typ 2 timmar nu men känner mig fortf minst lika seg.. helgens alla bravader har satt sina spår o nu är jag helt slutkörd känns det som..
tur att jag inte jobbar i stallet först på lördag, lång tid att vila upp mig på liksom :)

sen måste jag ju bara erkänna att jag är nog världsbäst på att få jobb! idag ringde en kille från in & finn o ville att jag skulle komma på intervju, o föra veckan fick jag ringa återbud på en annan intervju eftersom jag tagit jobbet på Kungsholmens choklad plus att de ringde från länstyrelsen o ville att jag skulle börja jobba där. är man eftertraktad lr är man ;)?!

nu ska vi äta middag strax :)
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback