Den 10 December 2009

hej hopp :)
idag är jag på lite mer balanserat humör :)
även om jag imorse på jobbet var ngt deppig..
men men mest för att jag sovit så lite de senaste nätterna.
va iaf aslugnt o skönt idag på chokladen!
mamma tror inte jag skulle passa i brunt hår
o det tror inte jag heller..
i såna fall måste jag köpa en vit jacka o en helt ny garderob..
o det känns ju lite ovärt.
o att vara blond är ju lite min grej.
men jag vill ha förändring!!!!
har ju sett ut så här i snart 20 år! inte konstigt att man börjar tröttna liksom!
eller?
Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Robin

Söt som tänker så mycket på de :) jag tycker att du ska tänka igenom det helt :) och jag tycker att du passar super bra i blont :) <33

2009-12-12 @ 10:12:29
Postat av: Siri

Ta rött, riktigt vinrött hår!

2009-12-13 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback