Den 16 December 2009

God morgon :)
nu ska jag snart sätta fart o klä på mig o springa iväg till t-banan.
men först ett litet inlägg.
är eg sugen på att skriva ett megainlägg men har inte riktigt tid.
igår var iaf jag o elise o åt middag på donken - glamoröst a la glamoröst!
var supertrevligt iaf o vi glömde helt bort tiden :)
elsie räknade ut att det var mer än ett år sen vi sågs bara hon o jag vilket är aldelles förskräckligt!!

drömde en lite halvknasig dröm inatt o en annan konstig dröm igår natt.
inatt drömde jag att vi var i spanien igen med klassen o drack massa champagne o vin o vi var jättefulla o så var min kusin nils där o skulle plugga men han ville åka hem. men det ville inte jag för jag tyckte han skulle stanna kvar så han kunde ta hand om mig.. o satt siri o tog på mitt ena bröst när jag pratade med nils..
plus massa mer knasiga saker :)
o igår drömde jag att jag var i usa tsm med robin o massa mera människor o så var vi på en skolfest o rektorn var min faster o robin låg o porrade sig i en soffa med en annan tjej o då ville jag göra honom svartsjuk men ingen ville dansa porrigt med mig :( inte ens johan moberg xD hahaha o så blev jag jätteledsen.

sen är det snöigt ute o jag vill bara åka pulka!!! o ha snöbollskrig!! annars tkr jag det bara är jobbigt med snön när man är ute massa kallt o blött.. men det är fint o titta på :)

ikväll ska jag shoppa med towe :D mys mys :)
men nu ska jag sätta lite fart :)

Pussipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback