Livet som flickvän

är inte alltid så kul.. men ikväll pratade jag o robin i telefonen i typ 3 timmar o jag fick vara riktigt arg, gråta lite o skratta :) så nu känns det iaf lite bättre..
inte lika sugen på att slå någon som jag var i början av vårat samtal.
så nu j***vlarns den dagen han bestämmer sig för att kolla på film istället för att prata med mig om jag vill prata med honom!!
okej jag har fortf lite pms märker jag xD
o nu j*vlarns får han iaf ta o börja bry sig om mig på riktigt.
aja nu ska jag sluta svamla om det här på bloggen :)

var stört trevligt igår kväll när jag var ute o åt middag med chokladen :)
thihihi låter lite kul jga o massa choklad liksom :D
men iaf hur trevligt som helst!!!
o jag måste ju erkänna att jag är chokad att jag inte blev fullare än vad jag blev xD

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback