Dagen då jag såg Blondinbella IRL

o blev röd som en tomat i ansiktet enligt robin.. var nämligen på bloppisen hon o ngr andra bloggare anordnade fast det fanns inte så mkt kvar när vi kom dit men fick iaf värsta chocken när jag såg blondinbella o vågade inte gå fram till bordet där hon stod - pinsamt! va ska maan göra liksom?! vad ska man säga lr ska man inte låsas som någonting lr ja fatta svår situation det hade varit!! tur att jag gick därifrån istället trots att robin stod o drog i mig o tyckte vi skulle gå fram till henne så jag kunde få hennes autograf på mitt bandage..

köpte iaf en kjol idag på oasis för 49 kr istället 499!!!!!! fatta kap! iof är det en sommar kjol så kmr inte kunna ha den nu men sen då jäklarns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback