Gårdagens Outfit

thihi robin fick till hans stora glädje bestämma vad jag skulle ha på mig igår :) o då var vi ju även tvunga att föreviga detta o eftersom min kära pojke oftast har väldigt bra smak är jag ju bara tvungen att leka "proffsbloggare" o lägga upp en bild på den xD (haha älskar min pussmun!) 
 robin är iaf jätteduktig o sitter o pluggar nu, fast jag börjar bli sugen på att gå o lägga mig.. var på friskispass med filling idag, pulspass. har aldrig varit så svettig efter ett friskispass förut så det lär lätt bli fler såna för min del! fast först ska jag testa step1 och styrka o min självklara favorit aerobics med elin :D

imorgon är det min namsdag också bara så alla vet! eller som tidningen city uttryckte det "den 9 februari har Fanny namnsdag - ett av många engelska namn för underliv".. ska fira det med att åka till ikea med mamma o robin :)

Pussipuss o god natt!

Kommentarer
Postat av: siri

kom igen fanny.. update:D

2009-02-19 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback