Ont i tummen!

stukade tummen idag på vollybollen, ont ont ont! så nu kan jag inte använda högerhanden alls, lite segt.. men men det kunde varit värre, som typ om jag skulle med till idre då hade jag typ inte kunnat åka skidor.. nu är det bara skridskoåkningen imorgon som är ngt hotat men får se hur det känns imorgon :)

var på aerobics pass igår med elise, filling o laura o måste bara säga att jag nästan älskar det passet! det ända som är lite synd är att det inte är superjobbigt men om jag kombinerar det med lite styrkepass o vanliga medelpass så kmr det bli perfekt! beach 09 here I come liksom!

apråpå beach 09 är stört taggad på badräckt till sommaren.. men samtidigt vet jag inte riktigt.. men en riktigt snygg badräckt kan bli så sjukt het.. aja det tål o tänkas på har ju ett tag på mig :)

Pussipuss








bild från nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback