Sportlov :)

andra riktiga dagen på lovet, känns riktigt skönt måste jag erkänna. även fast jag var tvungen o gå upp 07.30 igår o 09.30 idag med min kära pojkvän som skulle jobba.. helgen har iaf varit helt underbar:
middagen hos filling i fredags var supergod o supertrevlig :) med världens godaste tårta o lambrusco kan inget gå fel liksom ;)
lördagen spenderades med delar av mammas släkt, grillade korv i avstänggd skidbake där jag o robin även åkte lite pulka, sen middag hemma hos min moster o melodifestivalen, simon är ju för söt, han började nästan gråta o blev helt överlycklig när EMD gick vidare till final :D
o i söndag fyllde robins mellanbroder 16 så det firades med tårtfrukost och supergod middag. däremellan lite pulka åkandes med robin o hans minsta broder + hans kompis. så himla härligt med all snö!!
o igår var jag o min särbo helt stört duktiga o sprang 4,2 km i sträck utan att gå någonting! fett stolt o måste erkänna att jag har lite träningsverk idag..
idag ska jag iaf plugga o städa o ta en tur till stan o kolla på present till min älskling han fyller ju år om en vecka panik panik panik!!!

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback