Tisdag.

så himla skönt
att ha svenskan avklarad!! kändes som man blev 10 kilo lättare efteråt, slippa gå runt o tänka på det liksom :) så nu är det bara matteprovet att oroa sig för..

var på nattövn i helgen som ni säkert vet o fy fan vilken träningsvärk jag hade efter det! inte roligt någonstans, fast min älskade pojke tyckte det var jätteroligt o massera mina öma muskler superhårt, inte snällt! känner fortf i arm-musklerna men ska man bli stark så ska man!

skridskor på fredag på kungsträdgården ska bli riktigt kul. är astaggad thihi :) även om jag inte alls kan åka men ändå o sen dricka varm choklad med vispgrädde mmm! thihi

nu ska jag ta o se till o bli klar äta middag sen bär det av till miltären
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback