Varm choklad med vipsgrädde :)

blev ingen skridskoåkning idag för mig, johan o filippa men det gjorde inte så mkt efytersom det blev en supermysig fika med varsin stor kopp varm choklad med vispgrädde istället :D typ världens största kopp o som jag utryckte det lagom av allt! (mkt större en den på bilden med andra ord)

blir ingen utgång idag för min del heller känner mig inte så taggad o eftersom min pojkvän inte var så taggad på att jag skulle följa med (vilket jag tkr han kunde sagt liiite tidigare) stannar jag hemma o kollar på tv med pappa :)

min tumme mår iaf lite bättre idag men jag tror att hela handen kmr trilla av men det höll inte filippa o johan med mig om så vi får hoppas att de har rätt :)

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback