Pluggar.

har pluggat mer eller mindre effektivt hela dagen, just nu mindre effektivt.. jag är verkligen inge bra på att plugga om jag inte känner mig pressad! o matte diskreten känns det som jag kan eftersom jag pluggade det innan jullovet... men imorgon då jäklarns!

sen var jag o robin på chaplins bar igår :D så himla många roliga människor det fanns o titta på där! typ värsta fjortispojken o hans flickvän, en kille med mössa som trodde han var ascool, lite tanter som sjöng karoke o lite gubbar som tittade på :) m.m. var iaf väldigt mysigt o väldigt roligt o dansa med min älskade pojke, visade upp lite av friskis&svettis stegen thihi från gårdagens danspass :D

sen har jag fattat mig på blåtandsfunktionen på min dator idag så skickade över lite bilder från mobilen :) bland annat den här på söt björkö kattunge :)
och jag innan gårdagens tränning :) o det lär bli många fler danspass för min del!

sen tkr jag det var allmänt dåligt att blondinbella åkte ut ur lets dance! även om hon inte var världsbäst på o dansa så var hon betydligt bättre an vissa andra..

Pussipuss nu ska jag plugga lite till innan jag ska åka till towe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback