Sitter i Robins skola på Teu lektion.

läskigt läskigt säger jag bar! hans skola typ bits ggr 1000 uschsschusch. får typ hjärtklappning varenda gång jag går hit... o nu sitte typ alla o kollar youtube klipp på lektionen.. fatta glad jag är att jag inte började här?! iof hade jag aldrig tänkt det men ändå...
tkr synd om min älskade pojke som har gått här i snart tre år....

gick iaf ganska bra på matte diskreten peppar peppar ta i trä men jag hoppas verkligen jag får g o jag borde verkligen få det annars blir jag väldigt ledsen...

satt brevid 2 lite roliga tjejer på tbanan på väg till skolan idag.. fy faaan va fullt ena tjejen hade sminkat sig typ det hemskaste jag någonsin sätt. fatta illa det var då!

o sen tkr jag cornelia kan ta o bli frisk snabbt!
Pussipuss nu ska jag passa på o göra lite nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback