143171 Hej...

32494b278d5cc01552a4199cb757d67c.png

Kolla varifrån!

Hej hopp. Ikväll åkte min gamla hatt från igen :) kom fram till att det är ju asbra för då syns inte min utväxt :D dock kmr robin bli galen när han ser mig för han tkr det är fult men det shiter jag i :) är lite pirrig också för robin har ornat en överraskning till mig ikväll o imorgon o har t.o.m tagit ledigt från jobbet :) har ingen aning om va vi ska göra men det blir säkert myspys :) har kommit på att det är asnajs att mobilBlogga också då har man ngt att göra på tbanan :D puss puss


Kommentarer
Postat av: Robin

Jädra skitunge säger ja bara! du va faktiskt riktigt tuff i hatten idag! :D<333 älskar dig <33

2009-07-19 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback