2 Juni 2009

Hej hopp i lingonskogen :)
idag har jag träffat towe o planerat inför hultsfred thihi :) fast mesta tiden gick åt till att prata om allt möjligt annat trevligt fast vi gjorde faktiskt en packlista..
sen byttte jag jag ett par örhängen från guldfynd till ett jättefint armband o örhängen var super mkt rea thihi :)
sen råkade jag shoppa lite inne på åhlens också men det var ju 70 % rea! så istället för att pröjsa 189 betalade jag 56 :D

köpte dessa på åhlens :) supersöta!

Känns sorgligt att siri har åkt iväg nu. Men jag är helt övertyggad om att du kommer få det helt underbart! tänk bara på att inte äta för mkt pizza ;) Saknar dig redan o de kommer bli sex konstiga månader utan dig! Men tiden går fort när man har roligt o det kommer du ha!

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Busigast

Ser ut som en trevlig dag :D

2009-07-02 @ 18:37:23
URL: http://busigast.blogspot.com
Postat av: anna&sophie

übersöta örhängen! Vad hamnade på packlistan till Hultan?

2009-07-02 @ 23:09:01
URL: http://sommarbloggeno9.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback