Borta bra, men hemma bäst!

så himla skönt o komma hem från hultsfred. har haft det stört kul men festivallivet tär på krafterna.. inte sova ordentligt, äta massa shitmat plus relativt högt alkoholintag är jobbigare än va man tror. för att inte tala om att sova i tält! FY va hårt det var.
men vilka roliga/konstiga människor man har träffat! o vilka komlimanger jag har fått "fanny jag säger bara det här EN gång, o imorgon då har jag inte sagt det här men jag menar det fortfarande imorgon. Du är så JÄKLA SNYGG!" haha sen att denna pojke sa det typ 100 ggr gjorde det bara ännu roligare.
o enligt en annan kille var jag den mest intressanta tjejen på hela hultsfred pga jag varit med i FBU haha xD
o sista kvällen när john o ville satt o skrek på jon att de ville attt han skulle komma ut o bonga HB haha fyy va fulla de var då! o äckliga, john satt nämligen o kissade rakt ut från en campingstol precis innan vi kom dit.
o den stört äckliga bongen "koffa en bong, bonga en koff" som max brukade säga men blää o det äckligaste var när jon skulle bonga nudelsoppa. fy fan!! jag höll seriöst på att spy.

haha jag , towe o tove passade även på att filma in ett klipp i räddabarnen tältet :D haha söta vi är! <3

sen var det lite (ganska mkt) jobbigt att min älskade särbo inte var där med mig. känns helt fantastiskt underbart att vara hemma hos dig igen älskli! o jag tror verkligen att vi klarar allt tsm men att vi måste kämpa! för varken du lr jag klarar av att må dåligt under längre tid. men jag älskar dig o tack för de otroligt vackra rosorna, breven och designen på bloggen thihi :D<3<3

PussPusss

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahaha! fett söta ni är! puss <3

2009-07-13 @ 16:22:05
Postat av: siri

hihi söt video! saknar er <3 <3 <3

2009-07-13 @ 16:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback