God morgon

robin ligger o sover, o idag tänkte jag inte väcka honom så får roa mig framför datorn istället.. men snart vill jag faktiskt äta frukost!
idag ska jag iaf fixa iordning mig inför galapremiären, alltså typ raka benen (borde ha gjort det för läääänge sen), noppa ögonbrynen, måla naglarna o allt sånt.. nu har jag kommit på också att jag har inga bra skor till min balklänning.. skulle ju vilja ha de jag köpte innan jag åkte till grekland. men då är frågan va jag ska ha till på kroppen. aja det löser sig :D
ellerdet är frågan? :)

gummistövlar kan vara väldigt snygg också har jag kommit på apråpå skor. typ tsm med ett par shorts o linne, inte till regnkläder alltså.. gick så hem från t-banan för ngr dagar sen när det regnade o det såg på det hela taget bra ut :) thihi

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback