Kvällen i bilder


först köpte vi glass på lydolphs :) kusin samuel slog på stort med 4 kulor + mjukglass. för mig räckte det med 2 kulor + mjukglass mhihi :D

simon som ville ta massa foton hela tiden :)


sen hittade vi en gravsten på stranden - vadå skumt?!
älskli ska vi ta det som ett ont tecken att han dog den 12 januari?
nee det tkr jag inte :)<3

fin fin solnedgång :)

jag idag då det ett tag blev riktigt varmt under promenaden till fyren.. sen började de dock regna (jag älskar detta väder :p) o då åkte mina randiga strumpbyxor på..
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

Märker att någon är utråkad :P? duktig du är som tar dagens outfit. Fast lite fusk att de är så växlande väder inte konstig att du komemr hitta använda alla kläder :P mhihi häftigt med gravsten, när va den ifrån? 1357 ? ser inte exakt lr 1800 nånting :D älskar dig <33

2009-07-25 @ 00:50:50
Postat av: Fanny

haha skojja inte :p mhihi mm superduper duktig :D haha nejj det är inte fusk!! skulle gjort det ändå :p nja de dog 195X någonting.. älskar dig också <3333

2009-07-25 @ 11:41:48
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback