Ont i huvudet..

vaknade upp imorse hos robin med världens huvudvärk o efter att åkt hem till mamma när robin började jobba gick jag o la mig igen o sov till 1.. men inte har huvudvärken försvunnit för det. så himla segt!
så nu tkr jag allmänt synd om mig sj..
men det hindrar mig iaf inte från att åka o säga hejdå till siri ikväll! känns så konstigt att alla far iväg nu åt olika håll.. o det är inte alls långt kvar till min älskade pojke rycker in *snyft snyft*

jag igår innan jag träffade sarah :) vi åt pommes frites o glass på donken. hon hade längtat efter det hela året thihi :)
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: ammanda

Sv. Tack för din åsikt =D

Allt bra med dig? :)

2009-07-01 @ 16:22:35
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback