Underbara Gilleleje <3

nu är jag, mamma o simon äntligen framme i gilleleje, vi har ätit middag o t.o.m. hunnit med en promenad till hamnen. är så himla härligt o vara här. skulle aldigt kunna tänka mig en sommar utan o vara här, så t.o.m. mamma erkände att det var bra att jag inte fixat ngt sommarjobb haha :D
nu ska vi gå o lägga oss, jag är stört trött! känns skönt att jag kan snulta lite på grannens internet också så man inte blir helt off från omvärlden ifall det skulle regna i dessa 2 veckor o det skulle bli stört långtråkigt.. (inte så stor chans men ändå)

är hamnfesten nu i helgen också o det känns bara allmänt jobbigt. man blir ju så stört partysugen då o så är jag här med mamma o simon liksom.. plus att jag på ett sätt inte skulle vilja gå dit ändå..

saknar dig redan massa min älskade särbo <3 jag tror på oss älskli o hur jobbigt det än kmr bli i lumpen så är jag beredd att kämpa för dig o mig <3 älskar dig shitski <333

nee nu vill jag sova
pussipuss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Robin

Du är så hilma fin min sötnows! ja tror också på oss o jag kommer kämpa så mycket ja bara kan :) tänker på dig hela tiden! Längtar massor efter första permissen! älskar dig min lilla prinsessa! älskar dig mest <3333

2009-07-19 @ 23:12:03
Postat av: Robin

ps :D Jag är också berätt att göra allt för dig älskling! älskar dig mest <3333

2009-07-19 @ 23:12:39
Postat av: Robin

Godnatt världens bästa tjej!!! tänker på dig hela tiden älskling! saknar dig helt extremt mycket! <333

2009-07-20 @ 00:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback