7 Juni 2009

flera dagar sen jag skrev sist o så stööört mkt grejjer som hänt!
STUDENTEN - vilken dag! helt underbart. kmr sakna tiden på höglandsskolan så enormt mkt. det har varit 3 helt fantastiska år. är så himla glad att jag började där. o jag är helt övertygad om att vi kmr hålla kontakten även om folk drar iväg åt olika håll o kanter..

o efter den 3 juni har jag haft fullt upp med att återhämta mig, gå på mottagningar + flakåkning, myspyskväll hos filippa, fika med tove, sitta barnvakt o ha det allmänt bra :)

o på tisdag tar min älskade särbo studenten han med :) o om exakt tio dagar åker vi till grekland, myspysmys på den <3
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Siri

Jätte söt bild och vad vacker du är, Grattis pussipuss

2009-06-08 @ 14:13:17
Postat av: Fanny

tack tack tack :) <3

2009-06-08 @ 17:36:29
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback