Chilirec i mitt hjärta

äntligen har chilirec öppnat upp igen, installerade beta verisionen idag o de märks att de har lagt ner tid på att utveckla den o göra det stört mkt bättre!! så nu jävlarns kan IP-lagen shita på sig :D:D:D
asså jag måste ju ha mest tur i världen haha. först att jag kan lyssna på chilirec gratis (i nuläget iaf) o sen kan jag kolla på massa film på voddler!! IP-lagen kan verkligen shita på sig för jag kmr aldrig behöva ladda ner ngt!! :D:D
haha det slog mig bara nu :)

jag inför robins utspring :)
Pussipuss!

Kommentarer
Postat av: Robin

sötnows! :) massor me musik o film :D <33

2009-06-13 @ 18:10:27
Postat av: Anonym

fin klänning !:)!

2009-06-26 @ 19:40:14
URL: http://miranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback