Robin har opererat bort Visdomen

så idag har jag lovat o ta hand om honom, vilket innebär att vi alldeles strax ska sätta oss o spela Wc3 haha :D o att jag har fått laga mat till mig sj (brukar alltid vara robin som gör det annars, japp jag är bortskämd ;) )
robin är iaf väldigt söt nu för han kan inte riktigt prata ordentligt thih :D

bjuder på en av de charmigaste bilderna på mig.. min snälla pojkvän som tog lite bilder på mig när jag sov på planet hem från grekland. hahaha behöver jag nämna att jag var stööört trött?

Pussipusss

Kommentarer
Postat av: ammanda

Sv. Jo jag vet de är väl därför de som inte har de teckensnittet ser arial ist som jag satt som "prio2"? =)

Oj tack de har jag inte tänkt på =]

2009-06-26 @ 19:23:32
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback