Rosa + lila = inte vackert

Robin o hans familj bor i ett rosa hus för er som inte vet om det.. o just nu håller de på att göra om deras framsida ut mot trädgården, läger nya stenar o sånt.. o mitt i allt detta fick deras hantverkare en brillant idé, o måla grunden på huset ljuslila! utan att säga till om det innan. så idag när jag o robin kom hit var det lila, o det ser fördj*vligt ut!
o eftersom robin tar studenten imorgon så måste allting vara klart tills dess o deras hantverkare har inte tid o fixa det så nu har robin fått åka o köpa ny färg o ska sätta sig o måla om det..
så gör man bara inte tkr jag!!
en liten parantes bara :)

har även köpt halva min studentpresent till robin idag o känner mig ganska nöjd..
resten -------------------------------------------------->
får han på fredag för då firar vi dessutom 17 månader (tror jag..) så det passar ju perfekt :)
köpte även present till honom från mamma o pappa idag o den är stööört perfekt! så nöjd thihi. den är t.o.m. bättre än min haha ne då :) tanken som räknas liksom.
haha skojja bara han ska inte få mig som present på fredag men ganska rolig ändå finns att köpa på coolstuff.se iaf :)

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback