Söndag...

sitter hemma hos min älskli som jag förövrigt inte har ngn aning om vart han är.. Han bara gick o nu har han varit borta i typ 30 minuter.. asså ut ur hans rum xD
så  nu har jag ätit hur mkt popcorn som helst som han inte orkade äta upp igår.. börjar nästan få lite ont i magen
var iaf så himla übertrevligt igår hemma hos kapten filling! de måste vi göra om massor med fler ggr! haha sen när o joel satt på tbanan mot stan var det ett par o båset diagonalt bakom oss som verkade helt pårökta o satt o GROVhångla var nästan så jag inte hade blivit chockad om de började ha sex.. han typ låg över henne på ngt konstigvis o ja jag var helt enkelt glad att de gick av vid fridhemsplan så jag o joel slapp se fortsättningen..
heimer är ju för söt, appråpå sex som inte kunde erkänna att han inte ville prata om det förut men men :)

igår kom sarah till sverige också!!! WIIIIEEEE :D:D:D har längtat massa efter henne!!

Pussiipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback