Tigerkaka

Om jag inte var så smart skulle jag lätt bli kock! så himla kul o laga mat flashig mat o goda efterrätter, är man kock behöver man ju dessutom inte diska! ne synd att jag inte hade lite mindre IQ för då hade jag säkert börjat på restauranggymnasium o inte velat plugga vidare.. (klart man kan bli kock ändå men ne jag vet inte..)

detta svängde iaf jag ihop efter parkteatern blev riktigt mums mums!

som med lite grädde o jordgubbar resulterade i följande bakelser :)

behöver dock bli lite bättre på att smeta ut min jordgubbsgrädde haha :D

parkteatern (figgaros bröllop) var iaf bra, dock nästan lite i snuskigatse laget med tanke på alla barnfamiljer o sen var den väldigt framotillbaka.. jag o towe tog iaf en mysig promenad hem därifrån o pratade igenom allt möjligt :)

o imorgon bär det av till björkö! yippiieee! :D
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback