Tröööött

är så stört trött att jag vet inte vad.. så skippade därför dagens gubbskiva. känns lite tråkigt men som mamma sa så jag är hellre pigg o fräsch på onsdag än går på gubbskivan idag..

såg just på trailern för New Moon fy va den verkar vara bra! längtar längtar längtar!!!! blev alldeles pirrig i magen när jag såg den, o får ett sånt där töntigt leende på läpparna haha. robin bör passa sig, ne då men lite :)

blir så trött på att det bara är ngr få som får göra allting, varför kan inte alla hjälpas åt för att studenten ska bli rolig för alla? jag förstår inte. o sen hur visa dessutom börkar klaga när de inte hjälper till mkt alls. jag blir bara så trött o ledsen på det männskliga släktet..

men nu ska jag nog samla mina sista krafter o raka benen lr gå o lägga mig..
ha det bäst!
Pussipuss
Rumpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback