woohoooo :D

gissa vem som har skaffat jobb?!?!?!?

thihi ni gissa rätt!! JAG, fanny dahlberg har skaffat ett jobb för hösten! najs najs fågelbajs brukar jag kalla sådant..

ända nackdelen är att det inte blir så många timmar per vecka men det misstänkte jag ju redan o stört tidiga mornar.. börjar kl 7.. men då slutar jag också kl 10 på måndagar o varannan fredag o sen jobbar jag till 4 på lördagar..
tänk så glad man kan bli för ett jobb :D

väl hemma passade jag på att sola lite måste ju se till o behålla bränan så länge som möjligt ;)
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Siri

Jobb som vaddå?? Grattis



Pussipuss

2009-06-25 @ 21:40:44
Postat av: Fanny

tack :D jobba i ett stall ute på lidingö, så typ mocka shit, fodra, hjälpa småbarn o lite sånt :)

2009-06-26 @ 18:58:09
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback