12 Maj 2009

simon är så söt, sitter o lyssnar på alla sina sms han har fått på sin mobil. han är så himla stolt över den! synd att han inte har comviq bara för då hade jag kunnat smsa mer till honom..

tisdag idag, så himla skönt att man hela tiden känner att det blir mindre och mindre grejer att göra i skolan. men än är inte mardrömsveckan slut. men snart :) o snart sätts betygen så himla skönt!

lever typ fortf på våran skiva, det var så himla kul! fast jag skulle vilja ha blivit lite fullare.. bara lite så att kvällen hade varit lite mera suddig thihi :) svårt o förklara hade iaf askul!!! är så himla nöjd med min billiga outfit också :)

Aja nu ska jag fortsätta plugga innan min sötis pojkvän kmr hit :)
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback