18 maj 2009

stannade hemma från paddlingen idag känner mig fortf sjuk är iof bättre i förkylningen nu men vill ändå inte riskera att det blir värre.. så sitter o pluggar matte för fullt, lr ja för fullt för att vara mig iaf :)

en annan som också är hemma är min älskade särbo :D lr ja han är i skolan men inte i boden iaf :) träffade honom en snabbis då han lämnade sin packning hos pappa o då kunde jag inte låta bli o vara lite smågrinig som bara jag kan vara när jag är avundsjuk..

sen FYLLER FILIPPA ÅR IDAD!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! hoppas du får en underbar födelsedag o ett fantastiskt år som 19åring :) sista året som tonåring ju så då gäller det att passa på ;) GRATTIS!!!

haha förlåt men va bara tvungen att lägga upp den är ju ändå din födelsedag liksom ;) här kmr iaf en lite sötare bild också :D

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahaha! tack sötis! vi måste prata om nästa helg oxå om vi ska fixa någonting :) pusspuss <3

2009-05-19 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback