19 maj 2009

äntligen är matteprovet avklarat!! shit samma att det gick bajs jag har ju faktiskt fått mvg i alla andra mattekurser så då är de ju okej om man misslyckas lite på sista...

jag MÅSTE köpa ett par nya skor! sommarskor. så det blir nästa veckas uppdrag.. plus färga håret, träffa massa människor jag inte hunnit träffa pga plugg, sy upp min studentklänning, fixa allt inför 3 juni, städa mitt rum hos mamma, städa mitt rum hos pappa, vara gullig mot min särbo.. plus säkert massa annats som jag glömt nu.. med andra ord lär det bli en ganksa planerad vecka ändå..

sen är frågan va man ska ha på sig på avslutningslunchen :S cornelia sa ju att man inte behövde vara finklädd men lite snygg vill man väl vara ändå?


haha snyggare tjejer får man nog leta efter ;)

Kommentarer
Postat av: laura

hahhhaa herregud alltså! verkligen vackert ;P

2009-05-19 @ 21:39:18
URL: http://graciie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag blir nästan rädd för silverbenen :S , är det fannys?

2009-05-19 @ 22:07:56
Postat av: Anonym

jag blir nästan rädd för silverbenen :S , är det fannys?

2009-05-19 @ 22:08:22
Postat av: Fanny

haha jaa de är mitt ben men fattar inte alls hur jag kunde få det i den där vinkeln xD

2009-05-19 @ 22:16:52
URL: http://tjoohooo.blogg.se/
Postat av: steff ♥ Rösta på finaste headern!



sv: Packar!



Va ska hända idag??

Kramis ♥

2009-05-20 @ 15:54:42
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback