Den 27 maj 2009

Hej hopp :) idag har jag hunnit med både det ena och det andra.. först en tur upp till vällingby för att upptäcka att ungdomsmottagningen hade stängt.. sen en till tur upp till vällingby för att hitta ngt snyggt att ha på mig på flaket. köpte ett typ linne men vet inte om jag ska ha det för på ett sätt känns det lite tråkigt lr jag vet inte ska iaf kolla vidare :)

sen direkt hem till benite min frisörkompis :) så nu är utväxten så gott som borta o hela jag ser allmänt mkt mera porrblond ut :D klippte dock ingenting men ändå känns mitt hår så där härligt fräsht som det alltid gör när man varit hos frisören :)


sen träna på friskis med laura :) jobbigtjobbigt men måste ju passa på nu innan mitt tränningskort går ut.

o nu sitter jag här o borde laga middag men det är så hiiiimla tråkigt! tkr pappa kan komma hem istället. lr robin men han är ute o äter med ngr från ett ställe där han ska jobba i sommar.. fattar inte hur han kan hitta så mkt jobb! han som dessutom ska ryka in så han behöver det eg inte.. världen är bra orättvis!!

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: phiie

lycka till :D

2009-05-27 @ 19:26:56
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback