Förkyld..

När allting äntligen börjar lunga ner sig i skolan så smått så blir jag så klart stört förklyd.. segtsegtsegt! o robin är ju i boden så han kan inte pyssla om mig.. allmänt synd om mig idag med andra ord..
o jag är stört sugen på jordagubbar o inte vilka jordgubbar som helst utan frystorkade med yougurt runt!

Uniformer och expojkvänner
Män i uniform får det också att hetta till för flera, 56 procent diggade den typen av fantasi. Nästan lika många drömmer om sex med ett ex, skriver Glamour.

haha läste det på msn´s sida om sex o relationer, det är alltså inte bara jag som har en svag punk när det gäller uniformer xD haha
jag efter årets sista skiva. om man inte räknar med slutskivorna

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: s

Du bloggar iaf ofta nuförtiden och det är positivt :)

2009-05-16 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback