Idag har jag "varit i himlen"

lång tid sen senast, har nämligen varit på Rödön, robins landställe utan elektricitet = inget internet heller. så nu blir det en kort uppdatering :)

Onsdag 20 maj
Bröllop, min moster som gifte sig med sin sambo :)

sen gick jag o robin ut med min kusin siri o hennes pojkvän på kvällen :) babasonic, de stället har verkligen rekord på seg kö!! men de var trevligt iaf trots att min särbo försökte supa ner mig xD om han lyckades är en annan historia ;)

Torsdag 21 maj
Bakis som satan o sov typ hela bilresan på väg till rödön.. fast sen när vi kom fram till hamnen där vi lämnde bilarna o tog båt resten av vägen var jag nästan människa igen bara på väldigt dåligt humör..


Söndag 24 maj

Hemfärd.. thihi lyckades med min otroliga charm köpa massor med frystorkade jordbgubbar på vanliga lösviktsgodis priset :D kan bero på att vi köpte vanligt godis också iof men riktigt najs var det iaf :)


Idag 25 maj
Varit i skolan o haft matteprov som förhoppningsvis gick tillräckligt bra :)

sen träffade jag karin gren o vi åt supergoda jordgubbar o tog sedan en tur upp i stadhuset, därav rubriken på detta inlägg. där var det nämligen en liten kille som trodde att han o hans pappa var på väg upp i himlen när de började närma sig toppen.. så sött :)

sen passade jag på att träna ikväll också hurthurt på den :D

Pussipuss nu ska jag sova :)
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback